.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی:اسرائیلیها وحشی ترین موجودات روی زمین هستند

آیت الله نورالله طبرسی از رژیم صهیونیستی به عنوان کافر حربی یاد کرد و گفت: صهیونیست‌ها از 102 کشور دنیا، وحشی‌ترین آدم‌ها را در اسرائیل جمع‌آوری کردند تا به مرگ و خونریزی بپردازند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با محکوم کردن جنایت غزه توسط دنیا پرستان و کافران زمان اظهار داشت: بانک اهداف استعمارگران برای سرکوب ملت غزه 100 هدف را شناسایی کرده است و هر روز بر جنایاتشان افزوده می‌شود.

وی از بوش، اوباما، سران آلمان، انگلیس، فرانسه و برخی سران عرب به عنوان یزیدیان زمان یاد کرد و افزود: ذلالت و وابستگی سران عرب در این جنایت دل هر مسلمانی را به ‌درد آورده است.

طبرسی با غیر انسانی دانستن محاصره ملت غزه گفت: شلیک گلوله و حملات هوایی رژیم صهیونیستی بر علیه نواز غزه مانند حملات هوایی در عراق است.

وی خواستار ساماندهی نحوه عزاداری نهضت عاشورا شد و افزود: حضرت امام راحل پرونده شیعه را غبارروبی کرد و حکومت علوی و محمدی را به نام جمهوری اسلامی بنیانگذاری کرد.

خطیب نماز جمعه ساری به عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: ایام سوگواری امام حسین(ع) زمان و مکان نمی‌شناسد.

طبرسی با اشاره به اینکه عزاداری هم برای شورش است و هم برای یورش تصریح کرد: شورش عزاداری با گریه و ناله همراه است.

وی با اشاره به اینکه برخی شیعه‌کشی را عبادت می‌دانستند، عنوان کرد: شیعه امروز چون تشکیل حکومت داده مورد تنفر دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش دیگری از سخنانش به نحوه عزاداری در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: قمه‌زنی نباید در عزاداری امام حسین (ع) وجود داشته باشد زیرا کاری غیرعقلایی است.

امام جمعه ساری به سالروز پیام تاریخی امام ارحل به گورپاچف اشاره و تصریح کرد: کمونیست بر اساس پیام امام راحل به زباله‌‌دان تاریخ پیوسته است.

طبرسی با اشاره به استفاده از علامت در هیئات و عزاداری‌ها یادآور شد: علامت در شرع مقدس اسلام برای عزاداری امام حسین(ع) جایی ندارد.

به گزارش مهر، نمازگزاران نماز جمعه مرکز استان مازندران پس از ادای نماز سیاسی و عبادی جمعه به خیایان‌های ساری آمدند و یک‌بار دیگر جنایت در غزه را محکوم کردند.

مردم ساری با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایت در نوار غزه نشان دادند و خواستار توقف حملات هوایی و زمینی خود علیه ملت مظلوم غزه شدند.

راهپیمایان با حضور در تجمع ضدصهیونیستی شکست سکوت سران اعراب را خواستار شدند و از ملت‌های مسلمان جهان برای یاری‌رساندن به ملت مظلوم غزه کمک خواستند.

نمازگزاران نماز جمعه مرکز استان مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت را در حالی طی کردند که بارش شدید باران مانع حضورشان در راهپیمایی ضد صهیونیستی نشد.

تجمع ضد صهیونیستی مرکز استان با قرائت بیانیه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.